O tom, že byl pro mne první update
Left 4 Dead zklamáním, jsem
psal už na Doupěti. Pár drobných změn, oprav bugů a jedna viditelná novinka v podobě rozšíření HUDu u Infected o informace o svých spoluhráčích. Na to, že Chet Faliszek z Valve v několika rozhovorech v závěru roku 2008 lákal fanoušky na nový obsah, to je hodně málo. Mluvilo se a spekulovalo o tom tolikrát, že každý věřil, že ten první update bude hned tím s novým obsahem. Nestalo se tak a zklamání dokázal skrýt jen málokdo. Ten, kdo se o L4D zajímá podrobněji (třeba já viz.moje
recenze na Doupěti :-), byl doslova nasrán. Jakoby Valve tušilo, že se jim tento tah moc nepovedl, přichystalo pro hráče malé překvapení v podobě podrobných osobních statistik po vzoru TF2. Ty se objevily hned druhý den po vydání "neúspěšného" updatu. Hned jsem je začal zkoumat a těšil jsem se, jak je vyzkouším, protože žádné údaje z dosavadních her v nich nebyly započítány. Večer jsem zapnul L4D, hodinku si zahrál a šel mrknout na to, jak se mi dařilo. Těšil jsem se, jak si zkontroluji přesnost střelby, počet hedshotů, nejoblíbenější zbraň, nejlepší útok Infected a další z celé řady zajímavých informací.
Jenže statistiky zmizely! Najednou byly fuč. Nejdřív jsem si myslel, že se jedná o nějakou chybu Steamu a tak jsem ho restartoval. Jenže pak mi to došlo. Valve si prostě chtělo vyžádat podporu fanoušků, navnadilo je novými statistikami, aby na předchozí banální update zapomněli. Jenže to sem jim moc nepovedlo. Statistiky musely omylem uniknout z připravovaného druhého updatu. Zdálo se mi totiž divné, že by se statistiky objevily (17.1.), aniž by to Valve prostřednictvím svého "news kanálu" oznámilo. Alespoň jsem před jejich zmizením udělal dva screenshoty a ti z vás, kteří si ani nestačili této dočasné novinky všimnout mají možnost, vidět, o co jde.