Vybraný příspěvek

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

Obrázek
Battlefield 2042 vyšel na PC teprve 12.11.2021 a zatímco v profesionálních recenzích celkem boduje, tak od hráčů fanoušků se ozývá rozpačité bučení. Od některých hardcore fandů dokonce zaznívá velmi tvrdá kritika. Však se podívejte na stránku Metacritic , kde od veřejnosti hra dostává pořádně zabrat. Průměrné hodnocení 2.5 / 10 ke dni 17.11.2021 vypadá ve srovnání s průměrem od profesionálních novinářů (76%) jako nepovedený vtip. Pravda je však taková, že Battlefield 2042 má na PC k dokončené a plně optimalizované hře hodně daleko. AngryJoeShow to krásně vystihl v tomto jeho typicky bouřlivém videu a je potřeba mu dát za pravdu.

NOVINKY / Left 4 Dead statistiky - spuštěny a hned zase zrušeny

O tom, že byl pro mne první update Left 4 Dead zklamáním, jsem psal už na Doupěti. Pár drobných změn, oprav bugů a jedna viditelná novinka v podobě rozšíření HUDu u Infected o informace o svých spoluhráčích. Na to, že Chet Faliszek z Valve v několika rozhovorech v závěru roku 2008 lákal fanoušky na nový obsah, to je hodně málo. Mluvilo se a spekulovalo o tom tolikrát, že každý věřil, že ten první update bude hned tím s novým obsahem. Nestalo se tak a zklamání dokázal skrýt jen málokdo. Ten, kdo se o L4D zajímá podrobněji (třeba já viz.moje recenze na Doupěti :-), byl doslova nasrán. Jakoby Valve tušilo, že se jim tento tah moc nepovedl, přichystalo pro hráče malé překvapení v podobě podrobných osobních statistik po vzoru TF2. Ty se objevily hned druhý den po vydání "neúspěšného" updatu. Hned jsem je začal zkoumat a těšil jsem se, jak je vyzkouším, protože žádné údaje z dosavadních her v nich nebyly započítány. Večer jsem zapnul L4D, hodinku si zahrál a šel mrknout na to, jak se mi dařilo. Těšil jsem se, jak si zkontroluji přesnost střelby, počet hedshotů, nejoblíbenější zbraň, nejlepší útok Infected a další z celé řady zajímavých informací. Jenže statistiky zmizely! Najednou byly fuč. Nejdřív jsem si myslel, že se jedná o nějakou chybu Steamu a tak jsem ho restartoval. Jenže pak mi to došlo. Valve si prostě chtělo vyžádat podporu fanoušků, navnadilo je novými statistikami, aby na předchozí banální update zapomněli. Jenže to sem jim moc nepovedlo. Statistiky musely omylem uniknout z připravovaného druhého updatu. Zdálo se mi totiž divné, že by se statistiky objevily (17.1.), aniž by to Valve prostřednictvím svého "news kanálu" oznámilo. Alespoň jsem před jejich zmizením udělal dva screenshoty a ti z vás, kteří si ani nestačili této dočasné novinky všimnout mají možnost, vidět, o co jde.

Komentáře

  1. Hmm taky jsem se tesil na novy obsah a misto toho prilo zklamani...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky

HARDWARE / Jak mě převezla baterie CR 2032 na základní desce

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

PRVNÍ DOJMY / Battalion 1944 (Early Access) - Návrat ke kořenům FPS v moderním kabátku