Vybraný příspěvek

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

Obrázek
Battlefield 2042 vyšel na PC teprve 12.11.2021 a zatímco v profesionálních recenzích celkem boduje, tak od hráčů fanoušků se ozývá rozpačité bučení. Od některých hardcore fandů dokonce zaznívá velmi tvrdá kritika. Však se podívejte na stránku Metacritic , kde od veřejnosti hra dostává pořádně zabrat. Průměrné hodnocení 2.5 / 10 ke dni 17.11.2021 vypadá ve srovnání s průměrem od profesionálních novinářů (76%) jako nepovedený vtip. Pravda je však taková, že Battlefield 2042 má na PC k dokončené a plně optimalizované hře hodně daleko. AngryJoeShow to krásně vystihl v tomto jeho typicky bouřlivém videu a je potřeba mu dát za pravdu.

UPDATE: Valve si posvítí na podvodníky v Team Fortress 2

Team Fortress 2 prošel během posledních měsíců toliko updatama, že těžko se v tom orientovat. Nové předměty a způsoby jejich získávání však přivedly některé hráče na cestu podvodníků. Externími programy či cheaty dokáží ukořistit vzácné kousky a sbírka se jim rychle rozrůstá. Valve už tento brajgl nehodlá tolerovat a na zhruba 4,5% hráčů z TF2 komunity si posvítí. V případě zjištění, že dotyčný použil cheat či externí program (SourceOP) k získání určitého předmětu, budou mu z jeho inventáře odstraněny VŠECHNY předměty. To znamená i ty, které získal poctivou cestou. Valve to zdůvodňuje nárůstajícím počtem hráčů, kteří se dali na "cestu zla" a chce tak předvést exemplární potrestání.



Dobrá zpráva pro ty, kteří zůstali věrni poctivému hraní. Ti totiž dostanou do svého inventáře bonusový klobouk. Zároveň jim bude zvýšena šance pro nalezení dalších předmětů.

Můj názor na věc:
Kdyby bylo na mě, tak bych hráčům, kteří pravidelně cheatují a nerespektují pravidla hry napařil BAN na pár týdnů. Předměty bych jim samozřejmě sebral taky. Ale ten BAN, ten by se hodil. Nechápu, jak někoho taková hra pak může bavit. Srovnal bych to s dopingem ve sportu. Hanba všem cheaterům!

zdroj: TF2 blog

UPDATE (3.1.2009, 21:53)
V komunitě TF2 to vře. A to dokonce víc, než si Valve dokázalo před spuštěním své čistky proti "idlerům", představit. Proč?

Podle Valve mazání předmětů z inventáře hráčů, kteří použili tzv. IDLER postihlo 4,5% z nich. Idler je program simulující hraní TF2 na neaktivním serveru bez nutnosti spuštění samotné hry. To kvůli náhodnému sbírání předmětů. Jenžě ve skutečnosti se podle komunity tento čin dotkl více než 50% všech hráčů! Jak je to možné? Do statistiky Valve se údajně počítají všichni hráči vlastnící TF2 - ne hrající. Tzn., že někdo si koupil Orange Box a TF2 vůbec nespustil. Nebo někdo TF2 hrál ale už nehraje.

Komunita TF2 se rozdělila na dva tábory. Jedni vesele pobíhají po mapách s novými "čapkami" ve stylu svatozáře (jako že oni nic) a ti ostatní se je snaží zabít. Nenávist hráčů je tak veliká, že dokonce na fórech vznikají skupiny vyzývající "idlery" (ty zlé), aby v týmu neléčili své spoluhráče se svatozáří. Vůbec se mi to nelíbí. Idleři tento svůj čin zdůvodňují svojí nevinnou. Podle nich idlovací program vznikl jako "náhrada" slibovaného tradovacího systému, který pořád Valve ne a ne do hry implementovat. Zároveň podle tohoto vlákna měli být tvůrci idlovacího programu Source OP správně nejdříve varováni. Kdyby tak Valve učinilo, slíbili tvůrci programu jeho okamžité stažení z internetu. Valve ale vystřelilo bez varování. A zasáhlo cíl tak nešťastně, že se kulka odrazila k nim nazpátek.

Osobně se k tomu stavím tak, že jakýkoliv způsob hraní multiplayerové hry mimo rámec pravidel daných hrou samotnou, je prostě cheatování. Jestli to někteří mysleli dobře, je věc druhá. Hráči moc dobře vědí, že honba za achievementy za každou cenu se Valve nelíbila ani v minulosti. A poctivým hráčům ostatně taky ne. Tak se nemůžou divit, že byli potrestáni.

A jak se k tomu stavíte vy? Patříte taky mezi "idlery" nebo hrajete TF2 fair-play způsobem?

Komentáře

  1. No hurá, už jsem myslel, že klobouk nikdy nenajdu a můj latexový miláček bude mít holou hlavu navždy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ech, tak klobouk to sice neni, ale Valve to vyresilo velmi elegantne :D

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi, velmi elegantně a inteligentně. Pro zelpšení komunitních vztahů bych cheataře obdaroval kloboukem s lebkou a s kříženýma hnátama. Alespoň na pár dní na pevno, abychom věděli, s kým máme tu čest ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jop to by bylo hezké, ale je zajímavé jak ubylo slušivých pokrývek najednou.

    OdpovědětVymazat
  5. Super.... s tím banem máš pravdu... cheaty opravdu ničí hry... ale ten klobouček s lebkou bych chtěl i jako necheater :D

    OdpovědětVymazat
  6. UPDATE na blogu! Čtěte nové info - komunita vrací úder.

    OdpovědětVymazat
  7. Kdo nehraje fair - play má s prominutím držet hubu a né si ještě stěžovat.To by mohli v autobuse hlásit, že proběhne kontrola jízdenek a všichni černý pasažeři ať si raději vystoupí. Ti by stáli na zastávce a házeli na autobus kameny a řvali, že se chtěli svést jen kousek.

    OdpovědětVymazat
  8. Hral jsem takhle zvecera a nejakou nenavist jsem nezaznamenal. Pravda je, ze skoro vsichni meli svatozar, s o to vetsi uctou jsem hledel na soldiera v rohate prilbe.

    OdpovědětVymazat
  9. Je zkrátka vidět, že spousta hráčů jsou nevděční honiči achievementů, předmětů a vlastního ega. Myslí si, že když si koupí hru, že můžou měnit její pravidla. Chyba lávky drzí "idlerové", chyba lávky.

    OdpovědětVymazat
  10. A na ty, co lezli na IDLE servry si neposvítili :) Hej, taky jsem dostal svatozář :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ale lézt na idle servery přes TF2 je něco jiného, než si pustim idlovací program na pozadí a jít se v klidu dívat na zprávy.

    OdpovědětVymazat
  12. Jo v čem? Tam se stačí připojit a jít spát do postele, ráno tam budeš pořád umírat a pořád dostávat nové věci. Jedinej rozdíl je v tom, že si musíš a) stáhnout program a spustit ho b) zapnout hru a připojit se na mapu začínající IDLE

    OdpovědětVymazat
  13. S tím se asi nedá nic dělat. Nebo zatím ne. Pokud vím, tak se snaží idlovací servery odstraňovat. Ale třeba to lidi přestanou dělat, když zjistí, co se jim může přihodit.

    OdpovědětVymazat
  14. Tady v týhle "kauze" nepadlo o idlovacích servrech ani slovo. Od tý doby, co je šance na drop novejch zbraní i za smrt, tak je tohle čistě "legální". O achievment servrech se dá diskutovat, ale o tomhle ne.

    OdpovědětVymazat
  15. Jednou v dobách medic updatu jsem vlezl na achievement server a do dnes toho lituji... prostě to kazí statistiky.... a výmluvy typu je to náhrada tradovacího systému je jen pro kulohryzi!!

    OdpovědětVymazat
  16. Já to taky nemám rád. Není přece lepšího pocitu, než když během hraní na vás z rohu vykoukne splněný achievement. Prostě jen tak si hrajete a bum. Nehledě na to, že snaha splnit nějaký achievement vede k tomu, že nehrajete týmově, ale tzv. na sebe. To nemám rád. Některé achievementy jsou samozřejmě super tuhé a v praxi téměř nesplnitelné. Přesto se někdy stane náhoda a o to víc to potěší.

    OdpovědětVymazat
  17. To by mě teda zajímalo kterej je extra tuhej, že se nedá udělat....

    OdpovědětVymazat
  18. Ne, že by se nedali udělat, ale nejsou nejlehčí. Je tam spousta achievemntů, který se dělají jen nahraným časem a to zas není úplně o tom jak je kdo dobrý hráč.

    Fyi I Am A Spy
    Backstab a Medic who has healed you in the last 5 seconds

    Beaux And Arrows
    Kill a Heavy & Medic pair with the bow

    OdpovědětVymazat
  19. Myšleno tak, že nevědomě se téměř nedají udělat, čili, jedná se o náhodu jako blázen. Něco jiného je, když se 2 hodiny snažíš udělat konkrétní achiev. Ale to nemám rád jak už jsem psal, kazí to týmovou hru.

    OdpovědětVymazat
  20. Kdyby jsi hrál tím způsobem že si hraješ, né že otročíš, tak žádný achievement není problém i kdybys o nich nevěděl.

    Jedinej, co je opravdu pro mě megaoříšek:
    Clearcutter: Kill 6 people with your axe in one life.

    Vím že to je primitivní - zapálit, sekat a sekat druhou sekerou, ale za boha se mi to nikdy nepovedlo - to je snad jediná vyjímka.

    OdpovědětVymazat
  21. A myslíš si, že když se o ten achiev pokoušíš, že tím svému týmu prospíváš? Asi těžko. Škoda, že Valve neudělalo nějakou verzi TF2 pro honiče achievementů. A dal bych tam pořádně tuhý, třeba Spin Air Massacre - udělej double jump se Scoutem, ve vzduchu se třikrát otoč o 360° a zabij alespoň tři jiné Scouty baseballkou.

    To je můj pohled na hraní multiplayerových her - chci hrát týmově a chci vyhrát. Nějaký hala bala pobíhání kolem jen tak pro nic za nic, abych se bavil? Já se bavím jen tehdy, pokud je hra vyrovnaná, má spád, tempo a hrajou jí "normální" hráči, co se nebojí šáhnout po Medicovi, když je třeba.

    OdpovědětVymazat
  22. Ne, achievmenty jsou pro chvíle, kdy team přestává fungovat a každej jede sám za sebe. Hra může mít spád ... ale třeba jedno kolo nemá spád, tak jdu zkusit achiev...

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to jde taky dělat, ale já spíš měním server nebo to vypnu, když cítím, že mi to nejde.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to je ten správnej čas na achiev :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já na achievy cíleně nikdy nehrál, prostě když to padlo, tak to padlo a potěšilo mě to. Třeba hned pár hodin po vydání Sniper vs. Spy Update jsem dostal přes náhodný drop systém The Huntsman a hned o hodinku později jsem s ním naprosto haluzově dostal achivementy:

    Dropped Dead:
    Zabij Scouta ve vzduchu
    a
    Shoot the Breeze:
    Jedinou ranou skol plně neviditelného Spye

    Prostě jsem na balkonu na 2fort střelil šíp po nepřátelském sniperovi, ale ze střechy nad mostkem se vyhoupl Scout, chytl headshot a já dostal první achiev. Hned po chvíli jsem střelil znovu po sniperovi a někde tam musel být neviditelnej spy, protože mi hra ukázala HS a achiev Shoot the Breeze.

    Co se týče idlování, tak to jsem nikdy nedělal. Už době vydání Sniper vs. Spy updatu jsem měl tak zhruba 75 % ve hře dostupných itemů a hned v prvních hodinách jsem chytl Dead Ringer, Cloak & Dagger, The Huntsman a The Razorback, ostatní přišly později. Tak na co idlovat? :) Dneska mám všechny itemy (ale žádnou čapku :( ) a ani jeden jsem nedostal idlem - buď achievy nebo náhoda :) Mne osobně baví víc hrát než idlovat a je v podstatě jedno jestli idluju v TF2 na idle serveru nebo přes idler program - oboje je stejné zlo.

    Vodny: Dokud mi nevypadl net (teďka jedu na mobilní nouzovce, to na hraní není dělaný :( ), tak jsem často bral Medica. Problém je ale v tom, že tě kámoši moc nebrání a přitom řvou, ať healuješ. Jenže když tě píchne Spy a kousek od tebe stojí kamarád-Pyro s otevřeným ohňem, máš vztek...proč ten Pyro nespycheckoval?! V dohledné mi snad dají net do pořádku, takže se na TF2 servery vrátím :)

    Pokud chceš hru víc na úrovni, zkus klan :) A nebo alespoň pickup - to je IRC kanál, kde si zažádáš o hru a systém vybere náhodně 6 hráčů a jdete na věc :) Výhoda je ta, že to jsou vesměs klanoví hráči, takže kvalita celkem dobrá. Více na www.2fort.cz, tam jsou čeští klaneři :)

    OdpovědětVymazat
  26. tak ja se musim priznat ze jsem zmineny IDLE soft pouzil za ucelem abych ziskal konecne nejakou capku... jenze 200+ hodin v IDLE softu mi neprineslo nic ba naopak mi valve smazalo nektere legalne ziskane predmety a jeste mi snizilo sanci ziskat neco noveho... parada, jako je vtom bordel, nekdo dostane hat za par minut/ hodin hrani a nekdo vubec (muj pripad, nahral jsem za tyden 60h a nikde nic) pak at se valve nedivi ze jsou lidi nasrani, a ty cheaters lament capky jsou pekne hnusny :D

    OdpovědětVymazat
  27. Aby nedošlo k omylu: "Omylem" jsem vlez na achiev server a napsal jsem do chatu to co psali všichni a najednou jsem měl u všech class všechny achievy a itemy... Tak jsem si všechny achievy a itemy smazal extérním prográmkem a když jsem je znovu začal dělat poctivě (achievy), tak jsem za regulérní milestone nedostal ani hovno. udělal jsem si s různejma classama 4 milestony a žádnej drop.... Tak jsem šel idlovat, dokud jsem neměl všechny věci, které jsem měl na začátku, ostatní jsem smazal - tohle je podle mě dost férová náprava nemyslíte?

    OdpovědětVymazat
  28. SKACE: Náprava to je, pravda. Je to ale tak trošku tvoje hloupost (viz začátek tvého komentu), bohužel Valve na tohle prostě neslyší. Pokud jsi idloval a oni na to přišli...

    Prostě ses pokoušel napravit vlastní blbost, což kvituju. Ale bohužel Valve to nezajímá. Neměls lézt na onen achiev server a neměl jsi psát do chatu onen "unlock" věcí a achievů :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ne, mě nijak nepostihli a mám svatouškovskou auru :)

    Jinak v tom chatu to bylo GIVE ME

    OdpovědětVymazat
  30. SKACE: Tak v tom případě pohoda :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky

HARDWARE / Jak mě převezla baterie CR 2032 na základní desce

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

PRVNÍ DOJMY / Battalion 1944 (Early Access) - Návrat ke kořenům FPS v moderním kabátku