Vybraný příspěvek

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

Obrázek
Battlefield 2042 vyšel na PC teprve 12.11.2021 a zatímco v profesionálních recenzích celkem boduje, tak od hráčů fanoušků se ozývá rozpačité bučení. Od některých hardcore fandů dokonce zaznívá velmi tvrdá kritika. Však se podívejte na stránku Metacritic , kde od veřejnosti hra dostává pořádně zabrat. Průměrné hodnocení 2.5 / 10 ke dni 17.11.2021 vypadá ve srovnání s průměrem od profesionálních novinářů (76%) jako nepovedený vtip. Pravda je však taková, že Battlefield 2042 má na PC k dokončené a plně optimalizované hře hodně daleko. AngryJoeShow to krásně vystihl v tomto jeho typicky bouřlivém videu a je potřeba mu dát za pravdu.

TF2 / Jak někteří hráči ruinují hratelnost TF2 kvůli achievementům

Včera jsem psal o nejnovějším přírůstku do rodiny updatů pro Team Fortress 2 - Scout packu a musel jsem ho jít samozřejmě okamžitě vyzkoušet. Čekalo mně ovšem nemilé překvapení a docela mě to i naštvalo. TF2 nehraju nijak pravidelně ani intenzivně, ale nevšiml jsem si, že by se tohle při předchozích updatech dělo. O co jde?



Asi takhle. Nevím jestli je to náhoda, nebo smůla, ale přimotal jsem se k partičce asi 10-ti hráčů, kteří proti sobě nebojovali. Jenom poskakovali na místě a kecali o tom, jak dosáhnout toho či onoho achievementu. Scéna vypadala asi takto: modrý Scout křičí na červeného:

Pojď, vyběhneme támhle nahoru k tomu checkpointu a ty mě z něj ve výskoku sestřelíš dolů.

Tak to udělají, modrý Scout zhebne, ale nezdá se, že by s tím byl spokojený. Diskuze pokračuje.
modrý Scout:
Hm, tak to nevyšlo. Víš co, tak já vyskočím také a třeba to vyjde.

Zase nic.
červený Scout:
To je kravina, to už jsme zkoušeli asi tisíckrát a nic. Jinak. Já vyskočím, ty vyskočíš, ale budeš ke mě zády. Ok?

Šup a tentokrát se nad hlavou červeného Scoutíka objeví typická trofej.
Jó, mám ho!
No a tak to šlo pořád donekonečna. Já tam stál, sem tam někoho odbouchnul a nevěřil jsem vlastním očím. A když mi došla trpělivost, tak jsem běžel k poslednímu checkpointu a ten zabral. Ve sluchátkách se pak ozvalo: "Who is this idiot?" Jenže já jsem shodou náhod díky tomu zabrání checkpointu získal první Scout achievement, čehož si ten nadávající okamžitě všiml a přišla omluva: "Oh, sorry, you've got your achievement, that's ok."



Někdy prostě žasnu nad tím, jak jsou hráči vynalézaví a zároveň povrchní, když chtějí získat všechno i za cenu nejvyšší - hratelnosti. Naštěstí jsem si večer alespoň trošku zpravil chuť v zápase Steam skupinky Databáze-Her.cz. I když je pravda, že asi 6-7 hráčů z 10 byli Scouti a jenom s nimi se opravdu jen těžko něco vyhrává.

Komentáře

  1. Dej hledat achievement mapu... uvidíš, jak se daj nasbírat na 90% za půl hoďky...

    OdpovědětVymazat
  2. Tady jde o to, že právě tohle umělé achivementování (prakticky podvádění) je naprosto proti smyslu jakékoliv zábavnosti a fairplay. Dokonce si myslím, že by si to Valve mělo hlídat a dávat za to bany.

    OdpovědětVymazat
  3. Já s tebou naprosto souhlasím, protože mi přijde hloupé si ve hře ničit výzvu. Když máte všechny achievementy a všechny statistiky s několika nuly, hra se stává o ničem.
    Sám jsem bohužel jeden čas chodit na achievement mapy a od té doby nehraju TF2, protože mi to úplně převrátilo naruby statistiku. Je velmi demotivační hrát hru, když jsem si jistý, že i s životním skóre se ani nepřiblížím k rekordu.
    Bohužel v menu dříve byla položka si resetovat všechny statistiky, ale ta časem zmizela, protože statistika se nově ukládá na server, z kterého to přes PC nejde smazat. Já si i přesto myslím, že by se to dalo, stačí jen trochu snahy ze strany Valve.
    Toto byly moje zkušenosti s achievement mapami.

    OdpovědětVymazat
  4. A to jste si achivement hunty neužili na Xboxu 360, kde má tyhle "ohodnocení" každá hra. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky

HARDWARE / Jak mě převezla baterie CR 2032 na základní desce

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

PRVNÍ DOJMY / Battalion 1944 (Early Access) - Návrat ke kořenům FPS v moderním kabátku