Před několika dny Valve
oznámilo, že v průběhu září dorazí k nedočkavým fanouškům nový stažitelný obsah do kooperativní zombie akce
Left 4 Dead. Nový update s podtitulem "
Crash Course" bude dějově vyplňovat mezeru mezi koncem kampaně No Mercy a začátkem Death Toll.
Přídavek přinese nové lokace, dialogy a "explozivní finále"(?). Nové mapy by měly fungovat jak v kooperativním, tak i v Survival modu hry, ale hlavním cílem updatu je přinést změnu do Versus modu - nyní budete mít 30 minut na likvidaci vašich nepřátel a změněna bude také doba potřebná k "znovunarození" Infected.
Pro majitele PC verze hry bude přídavek
zcela zdarma dostupná přes STEAM, ale majitelé Xbox 360 si budou muset připravit 560 Gamer points.

Oznámení nového přídavku znovu rozvířilo vlnu nevole mezi fanoušky, kteří s nelibostí sledují příchod druhého dílu L4D a sdružují se ve skupině
L4D2 Boycott.
Kauze Left 4 Dead 2 a odporu hráčů věnoval na blogu velký prostor již Vodny a vřele doporučuji si článek přečíst.
Já nejsem tak shovívavý jako Vodny a při pohledu na pár faktických poznámek v článcích od členů sklupiny
L4D2 Boycott se musím přiklonit spíše na stranu revoltujích hráčů.
Musím ještě podotknout, že ze strany oficiálních herních magazínů a stránek se pokračování L4D nedočkává tak velké kritiky. A
vysvětlení je snadné a v dnešním světe, bohužel snad ani nepřekvapující. Kdopak investuje do reklamy, ze které váš časopis/stránky žije? Herní vydavatelé. A nebudeme přeci proti sobě štvát svůj zdroj příjmů, že.
Namátkou:
- V zásadě jde o první DLC pro L4D - Survival Pack - novinka Survival mode. Nekončící hordy útočících zombie - to vše bylo možné již předtím pomocí příkazů z konzole. (Přínos jedině pro Xbox 360)
- Nová kampaň o dvou kapitolách po 8 měsících čekání - fanoušci ve svém volném čase, bez nároku na honorář tvoří kampaně v mnohem kratším čase, kvalitou zcela srovnatelnou s profesionálnímy výtvory a to ještě s ne zcela kompletními nástroji pro tvorbu.
- Fanoušci volají po něčem úplně jiném, než po nových kapaních - především opravy BUGů, kompletní nástroje pro tvorbu, vyladění matchmakingu, nové postavy Infected pro vybalancování hratelnosti...
Zcela logicky se tedy podle mě většina práce u Valve soustředí na tvorbu nového dílu Left 4 Dead 2 a fanoušci a majitelé původního L4D jsou krmeni drobečky a planými řečmi.