Vybraný příspěvek

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

Obrázek
Battlefield 2042 vyšel na PC teprve 12.11.2021 a zatímco v profesionálních recenzích celkem boduje, tak od hráčů fanoušků se ozývá rozpačité bučení. Od některých hardcore fandů dokonce zaznívá velmi tvrdá kritika. Však se podívejte na stránku Metacritic , kde od veřejnosti hra dostává pořádně zabrat. Průměrné hodnocení 2.5 / 10 ke dni 17.11.2021 vypadá ve srovnání s průměrem od profesionálních novinářů (76%) jako nepovedený vtip. Pravda je však taková, že Battlefield 2042 má na PC k dokončené a plně optimalizované hře hodně daleko. AngryJoeShow to krásně vystihl v tomto jeho typicky bouřlivém videu a je potřeba mu dát za pravdu.

10 Nejmizernějších a nejbizarnějších hráčských zázemí

V jakých prostorách hrajete? Máte plazmu na zdi, pohodlné kožené křeslo a 7.1 prostorový zvuk v reprácích? Máte vlastní místnost, pokojíček nebo při hraní sdílíte obývák? Někteří hráči nemají takové finanční zázemí, aby si mohli dovolit herní místnost snů. Přesto si dokáží najít zpsůob, jak a kde si zahrát své oblíbené hry. Jedná se sice povětšinou o fotky konzolových hráčů, ale právě proto jsou tak zajímavé. Zde je pořadí nejsmutnějších a nejmizernějších herních podmínek, tak jak jsem je vybral já.

1.


2.


3.


4.


5.


Dále se podíváme na nejbizarnější herní místnosti. Ty už vypadají o mnoho lépe a některé nepostrádají nápaditost.

6.


7.


8.


9.


10.


Abych se zde nechlubil cizím peřím, přidávám fotku svého skromného zázemí.



A na závěr pro závistivé herní prostor člověka, který vytváří custom video drivery známé jako Omega Drivers.



A jak vypadá vaše herní zázemí? (pošlete link na fotku do komentáře pod článek).

Komentáře

  1. Můj skromný koutek. Už dávno to není žádné "pařanské doupě" - http://twitpic.com/bq211

    OdpovědětVymazat
  2. Tak u mě to v tuto chvíli vypadá takto. Notebook mám připojený k obrazovce, klávesnici, myši a sluchátkám.

    OdpovědětVymazat
  3. bohuzel tohle mam jen kdyz hraju v obyvaku, gauč, plasma metrova a vsechno proste xD http://imgway.eu/get.php?img=herni_koutek11801

    v pokoji to ale taky ujde, ikdy tam nemam tak velkou TV a ani gauč ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Overwatch: Líbí se mi ten pořádek a LCD.
    doom48: Líbí se mi ten nepořádek a LCD ;-)
    leco77: Lepší fotku bys tam neměl? Více z dálky a ostřejší. Jinak pěkně vyskládané krabičky.

    OdpovědětVymazat
  5. No prave ja to fotil z mobilu, protoze fotak najednou prestal fungovat xD, ale v podstate nic zvlastniho tam navic neni, akorat zed za tím xD a vedle Xbox 360 ;)

    OdpovědětVymazat
  6. škoda že nemám fotku boudy4x2m, kde jeden čas bydlel jeden můj kámoš. v takovýmhle prostoru měl 2 postele, kuchyň, koupelnu i záchod a na televizi s ps2 se místo nahoře v rohu taky našlo :)
    právě se chystám rekonstruovat pokoj, protože si říkám, proč já neposunu tu skříň o kousek dál, nekoupim si pořádnej stů, kam by se mi vešli počítače, desky a noťas krásně vedle sebe a na celou stěnu namířit projektor? jen vymyslet kam s tím křeslem, nemůžu přeci jenom ležet porád v posteli :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak opozdeni pridavam dva moje fleky :) Ani jedno se neda nazvat nejakym hracskmy doupetem... nastesti :)
    http://megaupload.cz/images/pokoj0.jpg

    http://megaupload.cz/images/pokoj1.jpg

    OdpovědětVymazat
  8. http://img15.imageshack.us/img15/5452/pict0069nju.jpg tak tohle je moje až na ty plišaky to je segry

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky

HARDWARE / Jak mě převezla baterie CR 2032 na základní desce

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

PRVNÍ DOJMY / Battalion 1944 (Early Access) - Návrat ke kořenům FPS v moderním kabátku