Náhodou, nedorozuměním a nebo záměrně, tak jako tak, do světa se rozšířila informace o pokračování velmi úspěšné válečné akce
Red Orchestra: Ostfront 41 - 45 s podtitulem
Red Orchestra: Heroes of Stalingrad.
O původní Red Orchestře jsme na blogu
informovali v době, kdy byla na STEAMU v akci za 5 € - spolu s Vodnym jsem neváhali a slevy jsme využili, jak se ukázalo, byla to skvělá koupě. Pravidelně bojujeme v zákopech Východní fronty bok po boku již nějaký ten pátek a své dojmy z této opravdu kvalitní hry Vám určitě přiblížíme v některém z příštích článků.
Nyní zpět k novému počinu od
Tripewire Interactive. Informace o pokračování se objevily v novém čísle časopisu PC Gamer (
scany) a to k velkému údivu samotných vývojářů, kteří se nyní snaží veškerou svou pozornost a především pozornost herního publika upřít na jejich novou survival-horror kooperativní střílečku
Killing Floor, která může v budoucnu být konkurentem Left 4 Dead.
(Na STEAMU v předprodeji s 25% slevou za 11,24€)
V
oficiálním vyjádření k předčasnému úniku informací se dozvíme, že na hře se pracuje již 3 roky a poběží na Unreal Enginu 3. Můžeme čekat, že další oficiální informace se dozvíme nejdříve po vydání Killing Floor (14. května).
Neoficiální informace hovoří o zachování všech prvků realističnosti, díky kterým se původní Red Orchestra stala populární a zároveň snahou o přiblížení hráčům, kteří ještě nemají zkušenosti a mohli by být počáteční obtížností od hry odrazeni. Jak říká prezident a spoluzakladatel Tripwire Interactive John Gibson: "První den hraní jsem Red Orchestru nenáviděl, druhý den miloval".
Součástí tohoto přístupu by mělo být přidání nových herních možností - poprvé se objeví typicky singleplayerová kampaň věnovaná jedné z největších a nejznámějších bitev 2. světové války - bitvě o Stalingrad. Tuto krvavou epizodu války budete moci odehrát za obě bojující strany. Další novinkou bude Skirmish (po vzoru Terrorist Hunt z Rainbow Six) - bez spawnpointů, spolu s dalšími spoluhráči budete mít za úkol vyčistit území od nepřátel, řízených AI.
Bude přidána možnost velet celým jednotkám, přepracováno je zobrazení mapy, zadávání příkazů a sledování plnění úkolů. Přibude nový systém krytí za překážkami - vše kvůli realističnosti viděné z pohledu první osoby. Zásahové zóny a jejich vliv na váš pohyb ve hře zůstávají zachovány, ale zdá-se, že po novu se objeví možnost lehčí zranění ošetřit.
Doba vydání hry je určena někam do roku 2010, nezbývá tedy nic jiného, než čekat na další střípky informací a těšit se na den, kdy se hra objeví.
zdroje: