Vybraný příspěvek

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

Obrázek
Battlefield 2042 vyšel na PC teprve 12.11.2021 a zatímco v profesionálních recenzích celkem boduje, tak od hráčů fanoušků se ozývá rozpačité bučení. Od některých hardcore fandů dokonce zaznívá velmi tvrdá kritika. Však se podívejte na stránku Metacritic , kde od veřejnosti hra dostává pořádně zabrat. Průměrné hodnocení 2.5 / 10 ke dni 17.11.2021 vypadá ve srovnání s průměrem od profesionálních novinářů (76%) jako nepovedený vtip. Pravda je však taková, že Battlefield 2042 má na PC k dokončené a plně optimalizované hře hodně daleko. AngryJoeShow to krásně vystihl v tomto jeho typicky bouřlivém videu a je potřeba mu dát za pravdu.

NOVINKA / Fakta o chystaném Assassin's Creed 2



  • Ezio, Altair a Desmond miles jsou ze stejného rodu, proto je Desmond schopný díky genetické paměti znovu prožít jejich životy.

  • Budete moci ovládat létající stroj vynalezený Leonardem da Vincim.

  • Nové pohyby a dovednosti pro Ezia: plavání/potápění, rychlejší šplhání po budovách díky dlouhému skoku a zdokonalené "čtení" cesty pro free-running.



  • Variabilita misí, jenž se bude dynamicky měnit a střídat. O nečekané situace a zvraty nebude nouze.

  • Hráč si bude moct vybrat kdy a jak dokončí hlavní/vedlejší mise.

  • Nabídka 16 misí v kombinaci s variabilitou dává zapomenout na stereotypní a opakující se zážitky. Nikdy nebudete dělat dvakrát to samé.

  • Dvojka bude ve znamení historicky přesných reálií, které budou v rámci hratelnosti v některých případech poupraveny. Potkáte historické postavy a navštívíte místa, kde se tvořily dějiny.



  • Blízké spojení Asasínů s Templáři a jejich setrvání do moderní doby jsou sice v rozporu s historickými prameny, ale dávají hráčům zažít, jak by to mohlo vypadat za období italské renesance, kdyby tyto tajné spolky přežily.

  • Benátky mají být věrnou kopií těch z 15 století, včetně použití dobových materiálů.

  • Druhý díl má přinést řadu odpovědí na otázky z prvního dobrodružství. Ale dočkáme se také nových spekulací a domněnek. To vše ve prospěch hráčské představivosti.



  • Anvil Engine se dočkal celé řady vylepšení:
    • Režim dne a noci.
    • Detailnější a zároveň rozlehlejší okolí na jeden loading.
    • Použití technologie z Far Cry 2 pro vegetaci.
    • Vylepšené speciální efekty odrazů, světla atd.
    • Nový systém pro animaci oblečení postav a látky jako takové.

  • Nová AI zaručují více různorodou hratelnost. S tím souvisí také NPC navigace, která má plynule navazovat a reagovat na akrobatické kousky vaší postavy při honičkách mezi obyvatelstvem.
zdroj: PCgames.de

Komentáře

  1. Moc pěkně napsáno. Dozvěděl jsem se nové podstatné věci bez omáčky okolo.

    Ale k tématu :) - docela psycho je, že na tom pracuje 450 lidí. To mi přijde už docela maso. Ale zase nikdo nepochybuje o tom, že se jim ty investice vrátí :)

    OdpovědětVymazat
  2. To rozhodně. Sice jsem neměl možnost první AC hrát (časem se k tomu určitě dostanu, musím), ale dvojka vypadá zatraceně dobře. A o tom, že se bude také skvěle prodávat, nemůže být pochyb. Takže těch 450 lidí se zaplatí jedna báseň a ještě jim zbude na luxusní káry a obří vily ;-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky

HARDWARE / Jak mě převezla baterie CR 2032 na základní desce

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

PRVNÍ DOJMY / Battalion 1944 (Early Access) - Návrat ke kořenům FPS v moderním kabátku