Když jsem tuhle nabídku spatřil již včera (čtvrtek), neváhal jsem ani vteřinu a okamžitě 'Rudý Orchestr' zakoupil. Mám totiž rád tak akorát realistické 3D akce. Nedávno jsem také koupil Day of Defeat: Source s domněním, že to bude něco podobného. Šeredně jsem se spletl. DoD:S je podobně jako CS: Source (fanoušci prominou) arkádou jako řemen a o nějakém realismu nemůže být ani řeč. Je to skoro to samé, jako kdyby udělali Q3A v hávu II. světové války. Ne, to opravdu není můj šálek kávy. Ale zpátky k Red Orchestra.
Tahle nenápadná 3D akce nabízí vyváženou porci realistického chování zbraní, zranění vaší postavy a pohybu. K tomu přidává parádní zaměřování přes mušku nebo střelbu "od boku" (bez zaměřovacího křížku samozřejmě).
Navíc je možné soupěři (a vám) vystřelit zbraň z ruky, nebo dokonce ustřelit ruku, takže zbraň nemůžete držet. Na rozdíl od
America's Army (má oblíbená mulťáková 3D akce) ale chybí krvácení a medika by jste také hledali marně.
Přičtěte si k tomu možnost hrát až v 50+ lidech, výběr ze 30-ti zbraní, 16 vozidel včetně tanků, skvělé 3D ozvučení (možná vůbec nejlepší, co znám), osmisměrný animační model postav či zaměření II. světové války na ruskou frontu a máte jasno. Ne nadarmo získala několik ocenění
Game of the Year 2006.
Navíc je
Red Orchestra: Ostfront 41-45 čerstvě doplněna o
44 achievementů a parádní mapu Fallen Heroes. K tomu ještě dostanete mod
Mare Nostrum s další sadou nových map. Celá hra šlape na Unreal Enginu 2.5, takže nevypadá úplně zle a navíc poběží plynule prakticky na každém stroji včetně notebooků.
Pro příznivce semi-realistických stříleček z prostředí II. světové je to 'must-have' titul. Konec keců, už musim běžet, kamarádi z fronty mě potřebují.
" B наступление друзья !"