Na Steam fóru se objevilo několik velice detailních informací o dlouhoočekávaném DLC (tzv. Survival Packu) pro parádní co-op akci
Left 4 Dead. Velký dík patří uživateli s přezdívkou
Moki. Tak co nás
21. dubna čeká a nemine?
Versus mód- Otevření kampaní Dead Air a Death Toll. (proč už to sakra nebylo v původní verzi?).
- Campující Survivals budou mít smůlu, protože některá místa, kde to doposud bylo možné, budou upravena ve prospěch fair-play. S tím souvisí také vytvoření nových spawn-pointů pro Infected.
- V Death Toll budou lesy kolem města více zahuštěny, aby také zhoustla atmosféra a obtížnost pro Survivors.
Další vylepšení
- Před vypuštěním DLC se objeví nějaké menší opravy matchmaking systému.
- SDK, na které dlouho čeká komunita modderů, bude uvolněno zároveň se Survival packem a to před 21. dubnem! (na nové mapy a kampaně od fanoušků se těším úplně nejvíce).
- Objeví se "matchmaking 2.0", což bude mít dopad především na PC verzi hry a zlepšení fungování jejích serverů.
Achievementy
- Kvůli "mrkvosaftí" politice dostanou nové achievementy pouze šťastní to majitelé PC verze (takže my ;-). Xboxáci budou mít smolíka, protože "štávazmrkví" (mrkev+německy saft) razí politiku, která nedovoluje vydat jakékoliv DLC s novými achievementy bezplatně. (A jak dobře víme, DLC pro L4D bezplatné bude).
Editor's Choice verze s DLC
- Aby náhodou nový zákazníci nebyli o DLC ochuzeni (a aby se hra ještě lépe prodávala), bude od 21. dubna k dispozici také krabicovka se všemi aktuálními updaty a čerstvým DLC obsahem.
Survival mód
- Tento zbrusu nový mód bude hratelný na 16-ti mapách (moc nejásejte), z nichž rovná patnáctka má být pouhým výcucem z existujících kampaní - ty nejlepší části kampaní a finále. Tím jediným zbrusu novým finále má být mapa "Lighthouse".
Hratelnost Survival módu
- Má nabídnou rychlou akci ve stylu "připoj se a hrej", bez zbytečného protahování nějakým pobíháním kolem.
- Dostanete jeden health-pack a sebrat budete moci pouze prášky proti bolesti.
- Typické happy-endings se zde konat nebudou - zemřete tak jako tak. Důležitý bude pouze čas, který získáte bráněním se nekončících hord zombie. Výsledek se pošle rovnou na celosvětový ranking systém. Všichni členové dostanou stejný počet bodů, takže na nějaké one-man-show zapomeňte. Týmová spolupráce především!
Level design Survival módu
- Začnete na území bez zombíků, kde bude pro vás připravena hromada zbraní, výbušnin a předmětů (předmětů? myslí tím ty prášky nebo něco nového?).
- Hordu musíte zalarmovat sami, takže budete mít neomezeně času na vlastní přípravu k boji - zaujmout nejlepší pozice, rozházet výbušné kanystry a určit taktiku.
- Některé lokace jako např. místnosti kolem výtahu v No Mercy mají být upraveny tak, aby akce byla plynulá, bez větších či menších prodlev.
- Stejně tak jako ve Versus módu tak i zde dojde k minimalizování campingových míst pro Survivors tak, aby se nestávalo, že se všichni zavřou v jedné skříni (dveřích) a budou odstřelovat chudáčky zombíčky ve stylu "pohoda-klídek-tabáček".
- Překonání určených časových checkpointů vynese týmu medaile (zombie olympiáda :-D). Čas pro získání medaile bude pro každou mapu jiný, ale má se pohybovat v rozmezí 4, 6 a 8 minut pro získání broznové, respektive stříbrné a zlaté.
Tak co, už vás svrbí ukazováčky? Mě docela jo, protože L4D jsem už pár týdnů nehrál a chtělo by to trošku oživit. A Survival Pack vypadá jako pořádná porce zábavy. Teď už vím, že 21. duben bude šťastným dnem.