Vybraný příspěvek

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

Obrázek
Battlefield 2042 vyšel na PC teprve 12.11.2021 a zatímco v profesionálních recenzích celkem boduje, tak od hráčů fanoušků se ozývá rozpačité bučení. Od některých hardcore fandů dokonce zaznívá velmi tvrdá kritika. Však se podívejte na stránku Metacritic , kde od veřejnosti hra dostává pořádně zabrat. Průměrné hodnocení 2.5 / 10 ke dni 17.11.2021 vypadá ve srovnání s průměrem od profesionálních novinářů (76%) jako nepovedený vtip. Pravda je však taková, že Battlefield 2042 má na PC k dokončené a plně optimalizované hře hodně daleko. AngryJoeShow to krásně vystihl v tomto jeho typicky bouřlivém videu a je potřeba mu dát za pravdu.

Jak mi Gabe Newell z Valve poslal trička a další věci zdarma

Nedávno jsem si postěžoval nad tím, že Valve Store nabízející samé cool věci s motivy Half-Life, Portalu, Left 4 Dead a dalších geniálních kousků od Valve, ale neposílají objednávky do České republiky. Proč Německo či Rakousko tam může nakupovat a my ne? Obchod jsem sledoval už dlouho předtím a s tím, jak rostla nabídka úžasných 'gaming merchandise', rostla i moje touha po nich. Chtěl jsem prostě mít tu cool kšiltovku s L4D motivem, parádní vtipná trička nebo plyšáka Headcraba, co si ho můžete nasadit na hlavu.

Tak jsem 11. března 09 sebral odvahu a napsal jeden e-mail na zákaznickou podporu Valve a jeden Gabe Newellovi. Ptal jsem se, zda-li je možné věcičky z Valve Store nějakým způsobem dostat do ČR. Jakožto velký fanda Half-Lifu a všech her od Valve jsem připojil několik srdcervoucích slov. Překvapivě odpověď na sebe dlouho nenechala čekat. Ozval se mi jistý Arsenio Navarro, což je manažer Valve Cybercafé programu a organizátor turnajů. V mailu stálo:

Hello Michal,

We do not ship merchandise from the Valve Store to the Czech Republic since we have had to deal with a high incidence of fraud in the past.

However, I'd be happy to send you some complimentary promotional items.

What is your mailing address?

Thanks,

Arsenio
Valve
Pro ty, kdo neovládají angličtinu ve stručnosti:
Omlouvám se, ale bohužel do ČR zboží již neposíláme, protože jsme se setkali s častým podvodným jednáním. Každopádně s radostí ti bezplatně pošlu některé propagační věci. Jaká je tvoje adresa?
Ani si nedokážete představit mojí reakci. Okamžitá odpověď s adresou doručení. Po pár minutách mi přišel další email:
Jakou nosíš velikost triček?
V tu chvíli mi došlo, že to myslí smrtelně vážně a že mi něco pošle. Dnes kolem 11h. dopoledne zvoní telefon a tam se ozve pošta: Máme pro vás balíček ze Států. A já na to: Fakt? Kam si proto mám zajít. Odpověď: Nikam, stojíme před vaším panelákem.
Vyrazil jsem rychlostí střely z fotonového děla, v pantoflích a pyžamu. Přinesl jsem FedeExový balíček nahoru a tak jako vždycky ho chvíli okukoval. Mrknu na odesílatele: Gabe Newell, Valve! Wow.

No a co všechno mi zdarma poslali, můžete vidět na okolních obrázcích. Jen pro pořádek: Všechny věci jsou s tématem Left 4 Dead (kterému jsem mimochodem na Doupěti udělil zaslouženou devítku). 3x tričko, 1x obrovská podložka pod myš a nějaké samolepky. Paráda! Je příjemné vidět, že se někteří vývojáři her o své fanoušky starají nad míru svých povinností. Jsou to takové malé drobnosti, malé zázraky, které hraní her povyšují do jiné úrovně a dělají z hráčů malé děti, které se pořád na něco těší. A je fajn vidět, že se to neděje pouze v USA, ale že každý může jednou být příjemně překvapený.

Ještě jednou díky Valve, díky Arsenio Navarro a díky Gabe Newelle!



P.S. Jenom doufám, že teď všichni fanoušci Valve v ČR nezačnou na základě mé zkušenosti bombardovat jejich zaměstance s požadavkem tuny věcí zdarma. To by nebylo moc fér, ale víme, jaká je povaha česká. Žádám proto všechny, kdo by měli nějaké choutky obohatit se psaním prosebných emailů . V rámci korektnosti to nedělejte a nekažte vztahy mezi vývojáři a zákazníky. Tohle se stává opravdu vyjímečně a proto je to tak krásné. Nedělejme z toho pravidlo. Zázraky se také nedějí každý den.
Děkuji!

Komentáře

  1. Kluci ve Valve jsou zlatí. Připadá mi, že snad jen Valve a Blizzard si dokáží opravdu vážit svých fanoušků a umí to dát nějak najevo. S Blizzardem jsem si taky vyměnil pár supr mejlů a jsou to kluci ušatí :).

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, ty hlavouni jsou v pohodě :) U matky v práci sídlí ředitel několika firem, parádní pokec, dozvěděl jsem se, co ze mě má bejt, že už mu drží flek na nějaký vyšší pozici... Dneska ve škole jsem šel za dvěma vedoucími ústavů (nehorázný kapacity) a oba mě 30 minut tahali skrz jejich laboratoře..., vysvětlovali...

    Člověka to až děsí, jak jsou ochotný :) Gabeovi taky určitě někdy napíšu :)

    OdpovědětVymazat
  3. A ze musel poslat zrovna promo k takove blbosti :))

    Jinak samozrejme pekny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tak tohle je teda něco! Neuvěřitelné... máš štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  5. montana: L4D bych za blbost neoznačoval. Každopádně těch triček, co bych chtěl, maj na Valve Store celou řadu. Pěkný jsou na téma Portal nebo TF2.

    Každopádně jsem neodolal a včera večer jsem si do města vzal to černý. Btw. to černý triko s motivem Louise a Zoey nenajdete ani na tom Valve Store. A ve skutečnosti ty trika vypdají ještě lépe. Každopádně mě překvapilo, kolik lidí na mě v hospodě čučelo - buď mezi nima byli zarytí hráči L4D, nebo je upoutal ten obrázek střílícího černocha a bělošky. Že by byl 'interracial' v módě? :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Nazdar, mohl bych tvuj článek použít pro web www.half-life2.sk samozřejmě se všemi záležitostmi. VODNY z Doupě fóra ? :-D

    OdpovědětVymazat
  7. BotuloToxin: Proč ne. Na Doupěcím fóru jsem Vodny. Vlastní redaktorský blog mám zde: http://vodny.blog.doupe.cz/ kam jsem článek také publikoval. Jinak můžeš uvést oba zdroje, aby nedošlo k nějakým zmatkům. Měj se.

    OdpovědětVymazat
  8. to je hezky ze mas veci zdarma ale ostatni si tam stejne nenakoupi i kdyby chteli tomu se opravdu rika podpora tak maximalne rana do obliceje

    OdpovědětVymazat
  9. To je pravda jsme rádí, že máš co si chtěl ale ostatní nic???

    OdpovědětVymazat
  10. Anonym: Ostatní zatím nic, protože Valve do ČR neposílá. Je to škoda. Sháníme proto lidi, kteří by o nějaké předměty měli zájem. Viz: http://pc-hry.blogspot.com/2009/04/chcete-nakoupit-na-valve-store-nyni.html

    OdpovědětVymazat
  11. Takze asi to neposlu ani do Slovenska. Skooda.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky

HARDWARE / Jak mě převezla baterie CR 2032 na základní desce

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

PRVNÍ DOJMY / Battalion 1944 (Early Access) - Návrat ke kořenům FPS v moderním kabátku