Vybraný příspěvek

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

Obrázek
Battlefield 2042 vyšel na PC teprve 12.11.2021 a zatímco v profesionálních recenzích celkem boduje, tak od hráčů fanoušků se ozývá rozpačité bučení. Od některých hardcore fandů dokonce zaznívá velmi tvrdá kritika. Však se podívejte na stránku Metacritic , kde od veřejnosti hra dostává pořádně zabrat. Průměrné hodnocení 2.5 / 10 ke dni 17.11.2021 vypadá ve srovnání s průměrem od profesionálních novinářů (76%) jako nepovedený vtip. Pravda je však taková, že Battlefield 2042 má na PC k dokončené a plně optimalizované hře hodně daleko. AngryJoeShow to krásně vystihl v tomto jeho typicky bouřlivém videu a je potřeba mu dát za pravdu.

VÝSLEDEK ANKETY / Jaká je vaše nejočekávanější akční PC hra pro rok 2009?

První anketa v roce 2009 se povedla. Hlasovalo hodně lidí a s přehledem vyhrál titul, na který se těší 54% z vás. Ano, dámy a pánové, přivítejte vítěze, kterým není nikdo jiný než skvělá, úžasná, velká, působivá, propracovaná, detailní, napínavá, šokující, atmosférická, filmová - Mafia 2! Sám jsem volil také pokračování nejlepší české hry všech dob. Proč nejlepší? Prodejní čísla (přes 2 miliony kopií), celosvětový úspěch u recenzentů a skvělé ohlasy hráčů hovoří za vše. Nebudu se rozepisovat o všech vlastnostech hry, které byly dotaženy k dokonalosti. Ale pár řádek si neodpustím. Filmový příběh, filmové cutscény v enginu hry, filmový dabing (pamatujete na Marka Vašuta ;-), špičkově zpracované město (LS3D engine), honičky v autech, přestřelky na ulicích, drsné hlášky, drsný konec, drsná Mafie. V žánru lepší hra prostě neexistuje. A to že jí udělaly zlatý český ručičky? To je bonus a fakt, který z ní dělá kultovní záležitost v tuzemských domácnostech. Hrál jsem jí já, hrál jí brácha, hrál ji bratránek, hrála by ji ségra (kdybych nějakou měl), hrál by jí i táta (kdyby ho hry bavily :-D), hrála by jí i máma (kdyby to uměla), hráli ji prostě všichni, kdo mají něco s hrama společnýho. Teď jsem se trošku rozvášnil, ale proč ne?

Jdeme dál. Druhé místo - CoD: Modern Warfare 2 se 13% hlasů. O pokračování se nic moc neví, ale jednička stála za to (zatim jsem neměl tu čest ji zahrát :-(. Demo bylo fajn. Snad nejvíce oceňovaná hra roku 2007 v moderním kabátku a v moderním podání. Konec tématiky 2. světové a přesun do současnosti se vyplatil. Zatímci si největší konkurent v žánru, Medal of Honor: Airborne, vysloužil jen lehce nadprůměrná hodnocení, u čtvrtého CoDu padaly devítky jedna za druhou. Holt, rčení, že změna je život, stále platí.

Dritter Platz (3. místo :-) putuje do stáje Monolithu a jeho hororové střelnici s Almou v hlavní roli, F.E.A.R.. Mít slovo "strach" v názvu hry, to už něco znamená. A že jsme se párkrát lekli! Tedy já ne, protože já na něco jako je hraní her, nemám vůbec čas. Musím dělat ankety, psát do blogu ...a vůbec ;-), hrál jsem jen demo, dvakrát jsem se leknul tak, až mi spadly sluchátka z hlavy a já si raději šel rozsvítit. Pořád na mě z poličky kouká, ještě nerozbalená Alma, ale nějak nemám náladu (odvahu) si to zahrát (bát se) a raději se vymlouvám, že mám důležitější věci na práci (nákup plenek do zásoby). Project Origin nebo jak se to teď vlastně jmenuje (jednoduše F.E.A.R. 2) jsme měli možnost nedávno okusit v podobě demíčka. Já to tedy nehrál (raději), takže nemohu posoudit. Vy se ale těšíte, protože celých 11% z vás si druhé rande s Almou vybralo jako nejočekávanější událost v žánru akcí roku 2009. Ostatní tituly nestojí ani za pozornost. (ale měly by). Propadlo The Agency, Godfather 2 (pche), Red Faction: Guerilla či dokonce mnou velmi očekávaný Riddick: Assault on Dark Athena. Je to ale logické. Když do ankety nasadím domácí kalibr Mafii 2, vlastenecké srdíčko si nemůže pomoci. A to je jenom dobře.
Nová anketa spuštěna. Najdete ji v záhlaví blogu.

Otázečka do diskuse? Jak by jste hlasovali, kdyby v nabídce nebyla Mafia 2?

Vyhodnocení ankety

Jaká je vaše nejočekávanější akční hra pro rok 2009?

F.E.A.R. 2 11 %
ArmA 2 4 %
BioShock 2 3 %
Mafia 2 54 %
Godfather 2 1 %
Splinter Cell: Conviction 4 %
Red Faction: Guerilla 1 %
Call of Duty: Modern Warfare 2 13 %
Flashpoint 2 4 %
Aliens: Colonial Marines 3 %
Batman: Arkham Asylum 1 %
Riddick: Assault on Dark Athena 2 %
Shellshock 2 0 %
Saints Row 2 1 %
The Agency 1 %
Hlasovalo 200 lidí



Komentáře

Oblíbené příspěvky

HARDWARE / Jak mě převezla baterie CR 2032 na základní desce

Rozbitý BATTLEFIELD 2042 - pořádný Angry Rant a zasloužená kritika PC verze

PRVNÍ DOJMY / Battalion 1944 (Early Access) - Návrat ke kořenům FPS v moderním kabátku